søndag den 26. februar 2012

Morgenmad med udsigt

I går besluttede min kæreste og jeg, at hvis vejret var godt, så ville vi købe et par rundstykker ved bageren og køre ud i den smukke aarhusianske natur og nyde det. Vejret viste sig at være fantastisk!
Så kl. 8.30 i morges køret vi afsted i den lille Peugeot 206 ned til yndlingsbageren og videre ud i yndlingsnaturen ved Moesgaard Strand. Vi spiste de medbragte rundstykker på en lille bænk med havudsigt.
Det var vildt hyggeligt, men det var nu også lidt koldt for fingrene. Bagefter gik vi en lang tur langs stranden og tilbage gennem skoven, det var superhyggeligt og meget romantisk.

Det har i det hele taget været en dejlig weekend med 90 års fødselsdag, kreadag og nu også morgenmad med udsigt. Dagen kommer til at fortsætte med en lille smule forberedelse og så ellers bare råhygge med mine kreative projekter.










Hav en skøn søndag og husk at nyde det dejlige vejr!


7 kommentarer:

  1. Hvor smadder hyggeligt!! Og romantisk!!!

    SvarSlet
  2. Da jeg læste dit indlæg, tænkte jeg at det MÅ da være Langenæs-bageriet! Og ja naturligvis, kan jeg se på billederne. Da jeg/vi boede rundt om hjørnet fra Langenæs-bageriet, tog vi også på morgenmads-tur ved Moesgaard. Så cool!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor sjovt, at du har boet lige der! Jeg har selv boet på Langenæs i næsten alle mine teenageår og gået på Marselisborg Gymnasium :)

      Slet
  3. Ejjjj hvor skønt.. Sådan en morgen gad jeg også godt ha....

    SvarSlet
  4. Der er altså også dejligt v Moesgaard... lang time no see:-)

    SvarSlet
  5. Mange tak for jeres kommentarer! Det var nemlig mega dejligt, hyggeligt, skønt og romantisk!! :)

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)