torsdag den 23. februar 2012

Muthed

I har jeg været (/er) i et lidt mut humør. Det er som om, at der ikke er noget, der er helt godt nok - lige bortset fra min dejlige kæreste selvfølgelig :). Heldigvis er der lyspunkter i vasketøj, rengøring, opvask, en for lille lejlighed - i den vanlige trommerum . Dejligt, at man kan begynde at se foråret rundt omkring - men i dag er det ikke helt nok. Jeg løber en tur og mon så ikke humøret bliver bedre?

Jeg vil så gerne, at der snart sker noget spændende i mit liv. Ikke på arbejdsfronten, det er spæmdende. Men i hverdagen. Jeg trænger til at flytte, rejse og meget mere. Men lige nu står den på afbetaling af SU og så er det vigtigt, at jeg kan se de små glæder i livet og hele tiden have øje for det positive.


Orange krokus med erantis i baggrunden

Træls! Men desværre en nødvendighed i livet 


Giveawayen blev sendt til rette ejermand


Gæk gæk gæk ...

Nyindkøbte skyllede druer



Det smukkeste til sidst

5 kommentarer:

  1. Det er nogle smukke billeder du har taget, til opmuntring.
    Håber at du finder lidt glæde og fornøjelse igen

    Knus stine

    SvarSlet
  2. Ja, nogle dage er man bare sådan i øv-humør, og det skal der jo også være plads til. Håber snart det gode humør vender tilbage igen :)

    SvarSlet
  3. Øv hvor træls.... håber løbeturen hjalp..
    Har slet ikke set blomster komme op endnu. Jeg må ud i naturen i weekenden og se efter forårstegn, for de gør lige noget ved humøret....
    Kender godt den muthed, og kunne godt trænge til forår.. ved mig er det arbejdet der gør mig mut, for der er nemlig ikke noget arbejde, forhåbentlig vender det meget snart...
    Jeg har ikke kunne skrive kommentarer på din blog i laaaaaang tid, så nu håber jeg denne går igennem

    Knus

    SvarSlet
  4. Åh det kender jeg godt, men der er ikke andet for en at tænke på nogle positive ting som kan få en lidt væk fra alle de negative tanker, selvom det godt kan synes svært. Så er det da dejligt med sådan nogle skønne forårs billeder og en løbetur i det skønne vejr vi har haft i dag :o)Jeg håber snart du kommer i lidt bedre humør :o)

    Kærlige tanker fra Jane

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare superdejligt at få så mange dejlige kommentarer :) det gjorde mig i meget bedre humør!

    Jeg droppede løbeturen og satte mig op på cyklen efter anbefaling af min kæreste.
    Jeg cyklede 16,34 km (målt på iform). Jeg cyklede forbi alle de steder, der har betydet noget for mig de sidst 10 år. Se præcist hvor i et senere indlæg :)
    På den måde forsvandt mutheden helt :) dejligt!

    SvarSlet

Skriv en kommentar, så bliver jeg glad :)